خبرگزاری کار ایران

زنده‌باد کارگران و پاکبانان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۰۲۷

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گیلان، در بیانیه‌ای به یادآوری نقش و جایگاه کارگران و پاکبانان شهرداری پرداخت.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه حسن رجیون، به این شرح است: 

کارگران شهرداری مظلومترین کارگران هستند که با تلاش‌های مضاعف و گاهاً وقت و بی‌وقت و بی‌منت کار می‌کنند ما زیبایی شهرها و کوچه ها و خیابان‌ها را مدیون آن‌ها هستیم فضای سبز و ایجاد نشاط و شادابی را آنان نصیبمان می‌کنند زحمتکش‌ترین اقشار کارگری و کم توقع‌ترین آنان که نبودشان با یکساعت تاخیر هم خودش را بروز میدهند ما در شهرداری در بخشهای مختلف از این نیروهای زحمتکش داریم که با عرق جبین خود زندگی را بر مردم مفرح می‌کنند. از پاکبانان عزیز تا کارگران فضای سبز و بخشهای خدماتی دیگر، خوب در این صورت باید به بهترین نحو مورد توجه و حتی تمجید قرارگیرند که متاسفانه تنگناهای زیادی آنان را محاصره کرده یکبار تعویق حقوق و مطالباتشان زبانزد می‌گردد و یکبار هم با کوچکترین اعتراض به پایان کار می‌رسند.

آنوقت کلی واسطه و میانجیگری آنان در مشکل‌ترین حالت قرار می‌دهد که اگر کمی به آن نحو جلو بروند اخراجشان قطعی است احترام به این عزیزان احترام به حق و حقیقت و از خود گذشتگی و ایثار است البته شاید الان مشکلات این عزیزان کمتر باشد ولی من بحثم عزت نفس این بزرگواران است. آنان را بزرگ ببینم صرفاً به دلیل اینکه با بدترین شرایط کاری و کمترین توقع سلامتی و پاکیزگی را به ما هدیه می‌دهند دست این کارگران را باید بوسید و آنان را همیشه گرامی داشت که حتی شنیدن کارهای سختی را که به انجام می‌رسانند برای ما سخت است زنده باد کارگران و پاکبانان شهرداری همیشه سالم و در پناه حق محفوظ باشند.

اینگونه سخنم را به پایان می‌‌‌‌برم به این کارگران توجه آن هم ویژه و حق و حقوقشان و مطالبات آنان بدون منت پرداخت گردد و هرگونه امتیازی که به مشاغل سخت تعلق می‌گیرد از جمله کارهای سخت و زیان‌آور را در آنان پیوسته جاری و ساری کنیم دعا کنیم خداوند تن سالم به آنان هدیه نماید تا زندگی شهروندان کلانشهر رشت به خوبی بگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز