خبرگزاری کار ایران

پیگیری معوقات کارگران کارخانه لبنیات پاژن توسط دادستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۳۰

تجمع کارگران کارخانه لبنیاتی پاژن در نسیم شهر استان تهران باعث شد که دادستانی شهرستان بهارستان به موضوع مطالبات معوقه این کارگران ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز شنبه یکم خرداد ماه جاری شماری از کارگران کارخانه لبنیات پاژن در شهرستان بهارستان استان تهران در پیگیری معوقات مزدی خود مقابل ساختمان فرمانداری دست به اجتماع صنفی زدند. به دنبال این مطالبه صنفی و انتشار تصاویری از اعتراض کارگران در فضای مجازی، دادستانی شهرستان بهارستان به مسئله معوقات مزدی کارگران این کارخانه که از قرار معلوم چندین ماه به تاخیر افتاده، ورود کرد.

غلامرضا صادقی (دادستان عمومی انقلاب شهرستان بهارستان) در این خصوص گفته است: به دنبال اعتراض جمعی از کارگران کارخانه لبنیات پاژن به‌ عدم پرداخت حقوق، دادستانی عمومی انقلاب بهارستان به مشکلات این کارگران ورود کرده و نشستی را با مسئولان فرمانداری و مدیریت این مجموعه تولیدی برگزار کرده است.

او با بیان اینکه بنا شده این مشکل برطرف شود و در صورت‌ عدم حل مشکل، پیگیری‌های دوباره‌ای از سوی دادستانی صورت می‌گیرد، افزود: طی سال گذشته نیر دادستانی اقداماتی در خصوص مشکلات این واحد تولیدی و سایر واحدهای مشکل‌دار انجام داده و در این مورد چند روز اخیر نیز پیگیریهای مستمری را تا رفع نهایی این مشکل در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز