خبرگزاری کار ایران

خدمت جدید به بازنشستگان صندوق فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۵۷۷

مدیران عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و بانک سامان در مراسمی تفاهم نامه فیمابین دو مجموعه را امضا نمودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این مراسم، مهرانی معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از روند اقدامات جهت انعقاد تفاهم نامه ارائه نمود. 

در ادامه، معرفت مدیرعامل بانک سامان در سخنانی با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه با صندوق بازنشستگی فولاد گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه منشا آثار و نتایج مثبتی برای هر دو مجموعه باشد. 

وی افزود: امیدواریم در سال جاری که به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» نام‌گذاری شده بتوانیم با هدف رونق تولید در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد حمایت‌های لازم را به عمل آوریم. 

سپس مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور ضمن خیر مقدم به مدیرعامل و مدیران بانک سامان انعقاد تفاهم نامه با بانک سامان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: مفاد این تفاهم نامه راهگشا و مطلوب است و امیدواریم همه بندهای آن به اجرا رسیده و در واقع، تفاهم نامه به توافق نامه تبدیل شود. 

وی افزود: بازنشستگان صندوق فولاد سال‌ها در معادن و صنایع معدنی برای پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند و خدمت به این عزیزان سیاست اصلی صندوق است. 

گفتنی است، ارائه تسهیلات ریالی و صدور کارت اعتباری جهت ارائه به بازنشستگان، تخصیص حد اعتباری ارزی جهت گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی به منظور خرید کالاهای مورد نیاز صندوق، تخصیص حد اعتباری تسهیلات ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی برای صندوق و ایجاد زمینه استفاده صندوق از خدمات گروه مالی سامان همچون صرافی، کارگزاری، بیمه، تامین سرمایه و … از مهم‌ترین بندهای این تفاهم نامه است. 

لازم به توضیح است صندوق بازنشستگی فولاد و بانک سامان اقدامات لازم جهت انعقاد قراردادهایی با هدف اجرا شدن بندهای تفاهم نامه را آغاز نموده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز