خبرگزاری کار ایران

همایش ملی «ورزش و محیط کار» با پیام شریعتمداری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۰۷

نخستین همایش ملی ورزش و محیط کار با پیام «محمد شریعتمداری» آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این همایش از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل امور ورزشی کارگران و با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. 

این همایش در راستای بهره گیری از ظرفیت نهاد‌های علمی کشور به منظور توسعه امر ورزش براساس آخرین دستاوردهای علمی، طراحی و برگزار شد. 

برای حضور در این همایش مقالات ۳۰۰مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شده که بعد از داوری نتایج نهایی در سایت http//csw1.ir بارگذاری می‌شود. 

در متن پیام شریعتمداری برای همایش ورزش و محیط کار آمده است: به یقین همایش‌هایی نظیر نقش ورزش در محیط کار فرصت مغتنمی است برای تعمیق ارتباط سه سویه میان جامعه «علمی و دانشگاهی» – «بخش صنعت» و «نظام اجرایی کشور» و بستر ارزنده ایی است تا با مشارکت ذینفعان و پیمودن راه‌های کم خطر و به صرفه‌تر در جهت صیانت از سلامتی جامعه کار و تولید سطح بهره وری فعالیت‌های اقتصادی را ارتقا دهد. 

«ابراهیم صادقی فر» رییس نخستین همایش ملی ورزش و محیط کار در آیین آغاز به کار این همایش گفت: آموزش نقشی مهم برای جامعه کار و تلاش دارد و خوشحالیم که اولین همایش علمی ورزش و محی کار با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می‌شود و استقبال از آن در فضای مجازی در حد خوبی صورت گرفته است. 

وی افزود: اگر بتوانیم از طریق آموزش، ورزش را در سبد هزینه زندگی کارگران جای بدهیم، سرمایه‌گذاری بزرگی صورت داده‌ایم چرا که اگر این نهادینه شود کارگر و خانواده به ورزش به عنوان یک نیاز ضروری جسمی و روحی و روانی نگاه می‌کنند که پرداختن به آن باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز