خبرگزاری کار ایران

تجمع سه روزه کارگران معدن آسمینون منوجان خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۷۲

اعتراض سه روزه کارگران معدن آسمینون منوجان شهرستان فاریاب کرمان، با وعده مسئولان فرمانداری رودان خاتمه یافت.

براساس اطلاعاتی که به نقل از کارگران معدن آسمینون منوجان شهرستان فاریاب کرمان در اختیار خبرنگار ایلنا قرار گرفته است، به دنبال وعده‌هایی که روز گذشته مسئولان فرمانداری شهرستان رودان برای پی‌گیری مطالبات کارگران داده‌اند، از روز گذشته معترضان به اجتماعات صنفی خود خاتمه دادند.

با این حال گفته می‌شود که در این اعتراض سه روزه کارگران اقدام به مسدود کردن جاده محور کهنوج به بندر عباس کرده بودند که هم اکنون این محور بازشده است.

پیشتر برابر اخباری که کارگران معدن آسمینون منوجان به ایلنا داده بودند؛ این کارگران از روز دوشنبه تا روز گذشته (پنجشنبه) سی‌ام اردیبهشت ماه هر روز در محدوده محل کار خود اجتماع صنفی برپا می‌کردند که در روز دوم اعتراض این اجتماع صنفی به جاده محور کهنوج به بندر عباس منتقل شد.

این کارگران خواهان وصول مطالبات معوقه خود هستند و از قرار وعده‌ای که روز گذشته در جریان برپایی آخرین تجمع صنفی به آن‌ها داده شده است، مسئولان اداری شهرستان رودان به اتفاق کارفرمای معدن آسمینون در روزهای آینده در مورد رسیدگی به مطالبات کارگران تشکیل جلسه خواهند داد. همچنین به دستور استاندار هرمزگان تیم ویژه‌ای مأمور رسیدگی فوری به مشکلات کارگران معدن فاریاب شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز