خبرگزاری کار ایران

انتظار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان/ آیا قبل از پایان کار دولت، تمام معوقات بازنشستگان پرداخت می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۵۷

بازنشستگان در انتظار پرداخت پاداش پایان خدمت هستند؛ وعده داده شده قبل از شهریور پرداخت می‌شود.

جمعی از بازنشستگان کشوری در تماس با خبرنگار ایلنا، از انتظار برای دریافت پاداش پایان خدمت خود خبر دادند؛ این بازنشستگان می‌گویند: امیدواریم در سال جاری، انتظار برای دریافت پاداش پایان خدمت مثل برخی سال‌های قبل طولانی نشود و در بهار یا نهایت تابستان، معوقات مزدی بازنشستگان کشور پرداخت شود.

این بازنشستگان با تاکید بر اینکه تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت به ضرر قطعی بازنشستگان است چون ارزش پول هرماه و شاید هر هفته در حال کاستی گرفتن است، ابراز امیدواری کردند وعده‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تا قبل از شهریور ماه محقق شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  گفته است: پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از شهریورماه سالجاری پرداخت می‌شود. هرچند ما در کوتاه‌ترین زمان که پاداش پایان خدمت بازنشستگان را دادیم شهریور ماه پارسال بود و امسال هم قبل از شهریور ماه آن را پرداخت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: چون شهریور ماه افتخار خدمت برای این حقیر در این مسئولیت نیست لذا قبل از شهریور ماه پاداش پایان خدمت بازنشستگان  پرداخت خواهد شد.

حالا بازنشستگان منتظرند قبل از پایان کار این دولت، معوقات خود را دریافت کنند و کار به دولت بعدی نکشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز