خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرضا:

رتبه‌بندی باید شامل تمامی شاغلین آموزش و پرورش شود/ کامیون‌داران با مشکل تأمین لاستیک روبرو هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۱۳

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحدهای آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود.

به گزارش ایلنا، سمیه محمودی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پس از سال‌ها لایحه رتبه‌بندی معلمان به عنوان موثرترین قشر جامعه به مجلس رسید و در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد، اما این طرح نواقص قابل توجهی دارد که باید برطرف شود. 

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحدهای آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود، ادامه داد: هیأت رئیسه لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار دهد و برای رفع نواقص به صورت دو شوری بررسی گردد. 

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت گفت: کامیون‌داران به عنوان چرخ محرک تولید و صادرات با مشکلات زیادی از جمله تأمین لاستیک روبرو هستند، دو وزارت مذکور هر چه سریعتر مشکلات این قشر را در نشستی اورژانسی بررسی کند. 

محمودی افزود: برخی از شرکت‌ها ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند اما تاکنون واردات نداشته‌اند، این موضوع باید اکنون بررسی شود. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: خدمتگزاران آموزش و پرورش نمی‌دانند کارمند هستند یا کارگر، در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و حق‌الزحمه آن‌ها بسیار اندک است، از هیأت رئیسه مجلس درخواست داریم که این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز