خبرگزاری کار ایران

درخواست ۱۸ هزار بازنشسته سال ۹۹ از وزیر آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۱۵

۱۸ هزار بازنشسته سال ۹۹ از وزیر آموزش و پرورش از وزیر آموزش و پرورش خواستند که پرداخت پاداش پایان خدمت‌شان را پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، متن درخواست بازنشستگان به این شرح است: 

با عرض سلام و خدا قوت و آرزوی موفقیت برای آن برادر بزرگوار به عنوان سکاندار وزارت آموزش و پرورش به استحضار می‌رساند ما جمعی از بازنشستگان سال ۹۹ فرهنگی (تعداد تقریبا ۱۸ هزار نفر) هستیم که سال‌های سال افتخار خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در آموزش و پرورش را داشته‌ایم، البته با صرف انرژی و فدا کردن جوانیمان که خدای متعال را در قبال این روزی و این نعمت شاکر هستیم. لیکن آنچه اکنون ما را رنجیده‌خاطر کرده‌. عدم پیگیری و پرداخت پاداش پایان خدمت است که نزدیک یک سال و یا بیشتر از زمان آن می‌گذرد و این در حالی است که به خاطر تورم و نوسانات اقتصادی ارزش این مبالغ از نصف هم کمتر شده که جبران ضرر و زیان ناشی ازعدم پرداخت، شرعاً باید انجام گردد. 

طبق اظهارات جناب الهیار ترکمن معاون توسعه و برنامه ریزی آموزش و پرورش در اواخر سال ۹۹ مقرر شده بود پاداش بازنشستگان فرهنگی در اوایل سال ۱۴۰۰ پرداخت شود و پرداخت این پاداش برای دولت هم دشوار نیست به علت کم بودن تعداد بازنشستگان فرهنگی نسبت به سنوات قبل، اما برای کارمندان بازنشستگان فرهنگی مظلوم راهگشاست. 

ما بازنشستگان فرهنگی کماکان اصرار بر حل مشکل به صورت مسالمت‌آمیز داریم. لذا از محضر حضرتعالی درخواست توجه و دستور عاجل را در این مورد داریم تا نسبت به ادای دین در قبال خانواده خود اقدام نماییم. پیشاپیش از عنایات حضرتعالی سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز