خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

روز ارتباطات و روابط عمومی، یادمان دانایی و اعتماد مردمی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۷۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را یادمان مسیر دانایی، آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه‌های جمعی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، متن پیام به این شرح است: 

فرا رسیدن «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» (۲۷ اردیبهشت ماه) یادمان مسیر دانایی، آگاهی، اعتماد مردمی و تقویت انگیزه‌های جمعی را گرامی می‌داریم. 

بی‌تردید، امروز تحولات بنیادین در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی جامعه، مرهون توجه سازمان‌های پیشرو به روابط عمومی‌ها به مثابه کانون‌های تفکر و محمل داران توسعه آگاهی است. 

باید اذعان داشت که به رغم برخی چالش‌های پیش روی جوامع، این روابط عمومی‌ها بوده‌اند که با درک هوشمندانه و عالمانه از موضوعات تلاش کرده‌اند با ایفای نقش حرفه‌ای خود، تأثیرات و تغییرات شگرفی را در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی برجای بگذارند. 

از همین رو «روز روابط عمومی» دلیل خوبی برای یادآوری به یکدیگر است که تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه به توزیع برابر اطلاعات، ارتقا و بهبود افکار عمومی و جهت گیری مخاطبان بستگی دارد، در عین حال معتقدم روابط عمومی‌های خلاق و نوآور، با گسترش مداوم رویکردهای جدید در بازنمایی فعالیت ها، نقادی مستمر در ارزیابی اقدامات و تبدیل غیر ممکن به ممکن، مرکزی برای پیشبرد اهداف و خالق فرصت‌های جهش سازمان در راستای خدمت به مردم خواهند بود. 

با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" (۲۷ اردیبهشت ماه) و قدردانی از جامعه روابط عمومی کشور به ویژه همکاران تلاشگر و خدومم در روابط عمومی‌های ستادی، استانها، صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه، توفیق و بهروزی روز افزون فعالان این حوزه را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز