خبرگزاری کار ایران

پرداخت مشوق‌های مالی برای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های شرکت کننده در نمایشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۸۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بر اساس اعلام معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه‌های و تعاونی‌هایی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، از پرداخت مشوق‌های مالی برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، هادی ابراهیمی گفت: تعاونی‌های شرکت کننده در نمایشگاه‌ها بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و منابع تخصیص یافته در قانون بودجه سال جاری، از مشوق‌های مالی معاونت امور تعاون برخوردار خواهند شد که میزان و شرایط برخورداری از این مشوق‌های مالی در چارچوب دستورالعمل‌های ردیف شکل گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها ابلاغ خواهد شد. 

وی از برگزاری اولین «پاویون بخش تعاون در همایش و نمایشگاه اختصاصی، صنعتی ایران» در کشور ارمنستان شهر ایروان از ۲۰ تا ۲۳ خردادماه سال جاری خبر داد و اظهارکرد: اتحادیه‌ها و تعاونی‌های صادراتی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به شماره تلفن ۰۲۱۴۴۰۹۸۸۹۱ تماس و برای تکمیل فرم اطلاعات به سایت http://www.epgue.comfvhd مراجعه کنند. 

ابراهیمی اضافه کرد: اولین «نمایشگاه فوق تخصصی زنجیره‌های ارزش محصولات باغبانی» نیز از ۶ تا ۹ خردادماه امسال در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود که تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در نمایشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۶۵۹۰۳ داخلی ۱۰۴ و ۱۰۵ و ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۰۹ تماس بگیرند. 

وی گفت: ۳۱ خرداد الی ۳ تیر امسال نیز بزرگترین نمایشگاه «تجهیزات پزشکی و سلامت در خاورمیانه» در مرکز تجارت جهانی دبی نیز برگزار می‌شود که پزشکان، متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت عضو در مراکز بهداشتی و درمانی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها می‌توانند در نمایشگاه حضور و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز