خبرگزاری کار ایران

اعتراض نیروهای خدماتی آموزش و پرورش اصفهان/ چرا از حقوق‌مان کسر کرده‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۴۶

نیروهای خدماتی آموزش و پرورش اصفهان از کاهش حقوق و مزایای مزدی خود انتقاد دارند.

نیروهای خدماتی آموزش و پرورش اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از کاهش دستمزد و مزایای مزدی خود انتقاد دارند.

به گفته این نیروها، در سال جدید، دستمزد آن‌ها به اندازه کافی افزایش نیافته است؛ این در حالیست که حقوق سایر نیروهای این وزارتخانه، به نسبت افزایش بسیار بیشتری داشته است.

این نیروها روز گذشته (بیست و پنجم اردیبهشت) به اداره آموزش و پرورش اصفهان مراجعه کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت مزدی خود شدند. آن‌ها اعلام کرده‌اند بایستی مشکل حل شود و ما برای حل مشکل، به تمام نهادهای ذیربط مراجعه خواهیم کرد.

یکی از این نیروها می‌گوید: کاستن از مزد و مزایای نیروهای زحمتکش خدماتی، به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ نیروهای خدماتی بیشترین زحمت را در مدارس متحمل می‌شوند اما حقوق بسیار ناچیزی دارند. حقوق ما در سال جاری، حتی یک میلیون تومان نیز افزایش نیافته است!

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط با دلایل اعتراض نیروهای خدماتی گفته است: بر اساس رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مبالغی از حقوق نیروهای خدماتی کسر شده است که این گروه از کارکنان به این موضوع معترض هستند.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان با وزارتخانه متبوع خود در این مورد مکاتباتی کرده است که منتظر پاسخ مسئولان ذیربط هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز