خبرگزاری کار ایران

چندین انتصاب در سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۹۳

طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، سیدجواد رکاب پور به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر، افشین شیرزاده دولق به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل و علیرضا وثوقی فر به عنوان سرپرست شرکت خانه سازی تامین اجتماعی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در احکام صادر شده مدیران استانها از سوی دکتر مصطفی سالاری آمده است:

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

همچنین در حکم علیرضا وثوقی فر آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و در راستای استمرار امور شرکت به موجب این جکم با حفظ سمت، به عنوان سرپرست شرکت خانه سازی تامین اجتماعی منصوب می شوید. انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های موجود در پیشبرد امور و انجام وظایف محوله اهتمام لازم معمول نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز