خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی پذیرفته‌نشدگان آزمون نهضت سوادآموزی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۵۲

پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

تعدادی از پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

این آموزش‌دهندگان که خواستار جذب در ساختار آموزشی کشور هستند، گفتند: تعداد شش هزار نفر از مجموع حدود ۲۴ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی موفق نشدند با کسب حد نصاب نمره در آزمون استخدامی بیستم تیر ماه سال گذشته قبول شوند. بنابراین شماری از این افراد که اکثرا زنان سرپرست خانوار هستند، هنوز منتظر اقدام نمایندگان مجلس و وزارت آموزش وپرورش برای بازگشت به کار خود هستند.

آن‌ها یادآور شدند: علارغم تجمعات مکرری که در مقابل ساختمان مجلس و نهادهای استانی و شهرستانی انجام دادیم‌ نه مجلس و نه آموزش وپروش هنوز جواب قانع کننده‌ای که روشن کننده وضعیت شغلی ما باشد، نداده است.

آن‌ها اظهار داشتند: مرتبا از طرف برخی نمایندگان مجلس قول‌ها و وعده‌هایی به ما آموزش یاران نهضت سوادآموزی داده می‌شود اما هنوز هیچیک از وعده‌ها عملی نشده و ما هنوز دغدغه‌مند هستیم.

این آموزش‌دهندگان در ادامه تصریح کردند: سال‌ها در سخت‌ترین شرایط و در دورافتاده‌ترین مناطق کشور به امر تعلیم و تربیت اشتغال داشتیم؛ با هزاران سختی و دشواری کار سوادآموزی را دنبال کردیم؛ حال شایسته نیست که برای جذب در سیستم آموزشی کشور، سرگردان باشیم.

آن‌ها از نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون آموزش درخواست دارند به مشکلات آزموش‌دهندگان جا مانده از آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی کمک کنند و راهی برای جذب آن‌ها بیابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز