خبرگزاری کار ایران

ساخت بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۴۲

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از ساخت بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی‌پور گفت: این اورژانس در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در بیمارستان شهدا ساخته می‌شود. 

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه تعیین شده است، افزود: اورژانس جدید بیمارستان شهدا ظرف ۱۸ ماه به بهره برداری می‌رسد. 

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساخت درمانگاه مستقل بیمارستان حضرت معصومه (ع) نیز از دیگر پروژه‌های در دستور کار است که عملیات اجرایی آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر امسال آغاز می‌شود و ظرف ۱۸ ماه به بهره برداری می‌رسد. 

حجتی‌پور گفت: بهسازی رادیولوژی بیمارستان شهدا با اعتبار ۵ میلیارد تومان، افزایش ۸ اتاقی بخش LDR زایشگاه بیمارستان حضرت معصومه (ع) و بهسازی تهویه بخش‌های این بیمارستان از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی است. 

وی اظهارکرد: علاوه بر اجرای این پروژه ها، در سه شهرستان هرسین، سرپل ذهاب و کنگاور نیز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون مجوز این پروژه‌ها صادر و زمین مورد نظر نیز تامین شده است. 

۳۹ درصد از جمعیت استان کرمانشاه معادل ۷۷۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز