خبرگزاری کار ایران

کارخانه قند قهستان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۷۵

کارخانه قند قهستان در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی، با تلاش مستمر سرمایه‌گذاران در سال جاری احیا و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس جرجانی (رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی) در بازدید میدانی از بخش‌های مختلف کارخانه قند قهستان گفت: با توجه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی سرمایه‌گذاران این مجموعه، امیدواریم کارخانه قند قهستان در سال جاری به چرخه تولید برگردد.

وی اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به عزم سرمایه‌گذاران جدید کارخانه قند قهستان و فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام، امید است تا مهر امسال و همزمان با زمان برداشت محصول چغندر قند شاهد آغاز تولید در این کارخانه باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران جدید این کارخانه برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این کارخانه در حال انجام تعمیرات، تست ماشین‌آلات خط تولید و تجهیز بخش‌های مختلف کارخانه هستند.

وی با اشاره به ظرفیت موجود در واحدهای صنعتی غیرفعال استان گفت: احیا و راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی غیرفعال دارای توجیه اقتصادی، با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم و ماشین‌آلات در راستای تولید و اشتغال در دستور کار این سازمان است.

کارخانه قند قهستان ظرفیت تبدیل ۱۵۰ هزار تن شکر خام را دارد و با بهره‌برداری از این کارخانه ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و زمینه اشتغال غیرمستقیم افراد دیگری هم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز