خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران شهرداری سراوان به روند پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۳۷

شماری از کارگران بخش خدمات شهری شهرداری سراوان در استان سیستان و بلوچستان به روند دریافت نکردن چندین ماه حقوق خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری سراوان با تجمع در مقابل ساختمان شورای شهر خواستار پیگیری مطالبات پرداخت نشده خود شدند.

به ادعای کارگران؛ شهرداری سراوان از ابتدای دی‌ماه ۹۹ تاکنون، در پرداخت حقوق کارگران شهرداری سراوان کوتاهی کرده است.

این کارگران با بیان اینکه در پی مراجعات مکرر خود به دفاتر مسئولان شهری، هنوز جواب قانع کننده‌ای از آن‌ها دریافت نکرده‌ایم، درباره مطالبات بیمه‌ای خود گفتند: با وجود همه مشکلاتی که در زمینه دریافت حقوق با آن مواجهیم، دیرکرد در زمینه پرداخت حق بیمه‌ها نیز ما را دچار مشکل کرده و در برخی موارد امکان دریافت خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های ملکی را نداریم.

این کارگران افزودند: همکاران جمع‌آوری زباله و فضای سبز شهرداری سراوان در این روزهای پرخطر ناشی از کرونا که همه به رعایت بهداشت فردی تأکید می‌کنند، با حداقل امکانات، مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

کارگران شهرداری سراوان با بیان اینکه در استان محروم سیستان و بلوچستان، کار و زندگی می‌کنیم و توقع داریم مسئولان بیش از اینها به مساله معیشت و پرداخت دستمزد ما کارگران رسیدگی کنند، گفتند: کارگرها دغدغه‌مند هستند لذا باید تکلیف مطالباتشان مشخص شود. انتظار داریم مسئولان شهری چاره‌ای برای تامین منابع مالی شهرداری و پرداخت دستمزد نیروی کار آن بی‌اندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز