خبرگزاری کار ایران

حمایت قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی یک واحد بزرگ با ۷۵۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۶۶۶

رئیس کل دادگستری استان کرمان از حمایت قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه بزرگ با 750 کارگر در کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یدالله موحد (رئیس کل دادگستری استان کرمان) در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان گفت: همچنین ضرب الاجل دو هفته‌ای برای تعیین تکلیف واحد تولید پنل‌های خورشیدی در کرمان تعیین شد.

او افزود: در این نشست همچنین مشکلات یک واحد تولیدی و معدنی در زمینه احیای پروانه اکتشاف معدن به دلیل موارد خارج از ید نیز بررسی و مصوبات لازم برای حل مشکلات این واحد تولیدی نیز انجام شد.

موحد بیان کرد: در صدد باز کردن گره‌ها و قفل‌های موجود در مسیر کار واحدهای تولیدی هستیم و بدین منظور لازم است که در کنار ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارگروه‌های زیرمجموعه به بررسی موضوعات و تعیین راهکارهای حل مشکلات واحدها بپردازند.

او با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در اتاق بازرگانی، دفتر دادستان کرمان و سازمان بازرسی، تصریح کرد: براساس منویات و پیگیری‌های مجدانه ریاست قوه قضاییه زمینه‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی فراهم شده است.

در این نشست مقرر شد، مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه تولید برق خورشیدی نیز در جلسات بعدی و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی لازم مطرح و رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز