خبرگزاری کار ایران

۳۷ بنگاه اقتصادی مشکل‌دار در ایلام شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۷۱

معاون روابط کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سال گذشته ۳۷ بنگاه اقتصادی مشکل دار به جز بنگاه‌هایی که بر اثر کرونا قرارداد کاری آن‌ها به مدت محدود به حالت تعلیق درآمده بودند، در استان شناسایی و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، آیت اله نرگسی اظهار کرد: پارسال ۱۱۰ کارگر که در این بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار بودند، مورد حمایت قرار گرفتند. 

وی افزود: همچنین ۲۰ کمیته استانی جهت حمایت از بنگاه‌های مشکل دار برگزار و به ۳۱ بنگاه با تعداد ۲۹۰ نفر جهت حفظ اشتغال کمک شد. 

معاون روابط کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: ۱۰۱ نفر کارگر مقرری بگیر بیمه بیکاری نیز به فنی و حرفه‌ای و نهضت سوادآموزی جهت فراگیری مهارت‌های لازم و ارتقای سواد معرفی شدند. 

نرگسی تاکید کرد: همچنین طی مدت یاد شده ۷۷ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری از طریق معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات کارفرمایی به اشتغال بازگردانده شدند. 

وی اضافه کرد: پنج هزار و ۷۸۶ پرونده مربوط به متقاضیان بیمه بیکاری در دوره شیوع کرونا (اول فروردین ۹۹ تا پایان اردیبهشت ۹۹ و اول خرداد ۹۹ تا پایان سال ۹۹) مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز