خبرگزاری کار ایران

گلایه کارکنان شرکتی بهداشت و درمان شهرستان‌های غرب تهران از مشکلات موجود/ ناراضی از تبعیض و خسته از دستمزدهای پایین هستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۳۶

کارکنان شرکتی بهداشت و درمان شهرستان‌های ملارد، شهریار، شهر قدس و رباط کریم، برای دومین بار نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارائه داده‌اند که در آن خواستار حل مشکلات خود شدند.

به گزارش ایلنا، در نامه کارکنان شرکتی بهداشت و درمان شهرستان‌های ملارد، شهریار، شهر قدس و رباط کریم که در مجموعه علوم پزشکی ایران شاغل هستند، به رئیس قوه قضائیه و مسئولان امر؛ با تاکید بر رفع تبعیض‌ها، مشکلات به این ترتیب ذکر شده است:

۱- نابرابری حقوق با اختلاف بیش از سه میلیون تومان در ماه (مستندات موجود است)

۲-عدم دسترسی به قرارداد کاری (نمونه قرارداد سایر دانشگاه‌ها موجود است)

۳-عدم دریافت به موقع عیدی و سنوات

۴-عدم دریافت فوق‌العاده ویژه: علیرغم ابلاغ نامه شماره ۷۷۶۳/۲۰۹ مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۹ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و درمان به کلیه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی (مستندات پرداخت دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران، مشهد و مازندران موجود است)

۵-عدم دریافت حق کرونا: از تیرماه تا اسفندماه (که پس از اعتراضات مکرر مبلغ بسیار ناچیز تا آبانماه پرداخت شد.) البته آن را هم تا آخرین روز اسفندماه در حساب خودشان نگه داشتند سپس کاملا سلیقه‌ای تقسیم گردید. به عنوان مثال یک بازرس بهداشت محیط شبکه بهداشت ملارد با داشتن بیش از ۷۰۰ پرونده و بازدید از کلیه صنوف در ایام پرمخاطره به جای شش میلیون تومان حق کرونا تا آبان ماه، فقط دو میلیون و چهارصد هزار تومان دریافت کرد در صورتی که در سایر دانشگاه‌ها مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. (مستندات موجود است)

۶-عدم دریافت کارانه: چهارصد هزار تومان لحاظ شده در قرارداد تحت عنوان کارانه، تاکنون به هیچ کدام از پرسنل شرکتی شهرستانهای ملارد، شهریار، شهر قدس و رباط کریم پرداخت نشده است (سایر دانشگاه‌ها ماهیانه پرداخت می‌کنند)

۷-عدم بهره‌مندی از مزایا و کارت رفاهی سامان: (مستندات موجود است)

۸-عدم اضافه کار: (پرسنل شرکت آوای سلامت اضافه کار دارند)

۹- تبعیض در تبدیل وضعیت و جذب: (برخی افراد با پست خدماتی، به علت داشتن روابط با مسئولین شبکه‌های بهداشت و معاونت و دانشگاه ایران، در قسمت‌های اداری از جمله دبیرخانه، کارگزینی، گسترش، مالی و… مشغول و جذب می‌شوند، ولی افرادی با وجود داشتن مدارک لیسانس و فوق لیسانس از جذب بازمی‌مانند. به عنوان مثال در شهرستان ملارد اکثر نیروهای شاغل در واحد دبیرخانه و کارگزینی قبلا در قسمت پذیرش و آبدارخانه مشغول بودند، ولی سفارشی جا به جا شدند. در شهر قدس، شهریار و… نیز وضعیت به همین منوال است که متاسفانه تبعیضاتی از این دست، منجر به خشم سایر پرسنل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز