خبرگزاری کار ایران

اقدامات و برنامه‌های شرکت زغالسنگ کرمان در هفته کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۹۸

شرکت معادن زغالسنگ کرمان در هفته کارگر اقدامات و برنامه‌های متنوعی را جهت تقدیر از تلاش‌های کارگران شرکت اجرا نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد ایران، در هفته کارگر با تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و پیگیری مدیرعامل شرکت زغالسنگ تعداد ۳۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج و خرما و …به تمامی کارگران اهدا گردید. 

همچنین در هفته کارگر، نیک طبع مدیرعامل شرکت از معادن تحت پوشش شامل آبنیل، همکار، هشونی، اسدآباد، باب نیزو، پابدانا و همچنین کارخانه زغالشویی زرند به صورت جداگانه بازدید نمود و با تبریک روز کارگر به کارگران معادن از نزدیک با این عزیزان گفتگو نموده در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و دستور رسیدگی صادر کرد. 

وی در این بازدیدها با اشاره به اینکه هدف ما، حمایت قطعی از کارگران عزیز است که بزرگترین سرمایه هر مجموعه هستند، گفت: به حول و قوه الهی و زحمت کارگران عزیز موفق شدیم سال ۱۳۹۹ را با موفقیت به پایان رسانده و در سال جدید (سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها) تلاش می‌کنیم که تمامی موانع پیشرو را مرتفع سازیم تا افزایش تولیدی چشمگیر را شاهد باشیم. 

وی افزود: برگزاری جلسه کمیسیون پزشکی شرکت که سالانه بوده را به سه ماه یکبار رسانده‌ایم تا کارگران عزیزمان در مسئله طب کار و مسائل پزشکی زودتر به نتیجه برسند. 

گفتنی است شوراهای اسلامی کارگری معادن شرکت زغالسنگ نیز در پیام‌های جداگانه‌ای از تلاش‌های مدیرعامل و مدیران شرکت به ویژه در خصوص رسیدگی به مسایل کارگران قدردانی نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز