خبرگزاری کار ایران

پیگیری وضعیت حادثه کارگران محبوس معدن طزره از سوی دبیرکل خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۸۵

دبیرکل خانه کارگر با ارسال نامه‌ای به دبیر اجرایی خانه کارگر سمنان خواستار ارائه گزارش فوری از آخرین وضعیت عملیات تجسس کارگران محبوس حادثه ریزش آوار معدن طزره شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده سابق مردم تهران در مجلس) با ارسال نامه‌ای به حبیب الله محقق خواستار ارائه گزارش فوری از آخرین وضعیت عملیات تجسس حادثه ریزش آوار در معدن زغال سنگ طزره و محبوس شدن دو کارگر این واحد معدنی شد.

متن درخواست دبیرکل خانه کارگر به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای محقق

دبیر محترم اجرایی استان سمنان

با سلام

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و همکاران محترم؛

متاسفانه علیرغم سپری شدن سه روز از محبوس ماندن دو کارگر عزیز معدن طرزه البرز شرقی کماکان اخبار متناقض و عمدتاً تلخ و ناامیدکننده است از آنجا واصل می‌شود.

اینک مجدداً لازم است به فوریت و در صورت امکان هماهنگی با مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جناب آقای غنیان نسبت به ارائه آخرین گزارش از وضعیت محل اقدام فرمایید.

در صورت نیاز به تماس اینجانب با هر یک از مقامات ذیربط مسئول، مراتب را به اطلاع اینجانب برسانید.

ضمناً حسب تجربیات قبلی بمنظور جلوگیری از هرگونه تغییر در صحنه حادثه لازم است با قید فوریت گزارش بازرسین کار اخذ و ارائه شود.

برادر شما

علیرضا محجوب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز