خبرگزاری کار ایران

آغاز پوشش بیمه عمر و حادثه صبا برای ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۷۰۴

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فعال شدن بیمه عمر و حادثه صبا برای ۱۴۰ هزار نفر از متقاضیان این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد، با اعلام این خبر گفت: در طرح بیمه عمر و حوادث صبا که ثبت نام اینترنتی آن در اسفند ماه ۹۹ آغاز شد و تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ نیز ادامه داشت، با استقبال و ثبت درخواست بیش از ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق همراه بود. 

مرتضایی فرد ظهارداشت: پس از پایان مهلت ثبت نام، لیست نهایی متقاضیان این خدمت به شرکت بیمه ملت ارسال شد و طبق اعلام قبلی، از ابتدای اردیبهشت ماه پوشش بیمه تکمیلی عمرو حادثه و آتش سوزی صبا برای این تعداد از عزیزان آغاز شد. 

وی با اشاره به اینکه «در این طرح برای اولین بار، سقف سنی ثبت نام کنندگان و سقف سنی پوشش خسارت بیمه حذف شده است» گفت: این موضوع فرصت مناسبی برای بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ایجاد کرد تا بدون در نظر گرفتن سقف سنی نسبت به برخورداری از خدمات این نوع بیمه اقدام کنند. 

به گفته وی، در این طرح علاوه بر خسارت عمر و حادثه، شرکت بیمه ملت، پوشش «بیمه آتش سوزی» را نیز بصورت رایگان برای متقاضیان فعال کرده است. 

او همچنین تصریح کرد: عزیزانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm. ir در بخش خدمات بیمه‌ای و صفحه بیمه تکمیلی عمر و حوادث، نسبت به استعلام کامل وضعیت خود اطلاع لازم را کسب کنند. 

مرتضایی فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی تغییر آدرس متقاضی برای بیمه آتش سوزی یا تغییر ذینفع طرح نیز اظهار داشت: پیش بینی لازم در بخش مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق (sabasrm. ir) برای اصلاح و تغییر این موارد انجام شده و ۱۴۰هزار نفری که تحت پوشش قرار گرفته اند، در طول سال می‌توانند نسبت به تغییر این موارد اقدام کنند. 

وی تاکید کرد: با توجه به صدور گروهی بیمه نامه ها، تا پایان سال امکان حذف افراد تحت پوشش یا اضافه شدن افراد جدید به لیست بیمه شدگان وجود ندارد و در صورتی که بازنشستگانی نتوانسته‌اند در این مرحله ثبت نام کنند، باید تا زمان اتمام این قرارداد یعنی سال ۱۴۰۱، صبر کنند. 

در مورد نحوه دریافت خسارت، عنوان شد که پیرو هماهنگی با بیمه ملت، کلیه شعب بیمه ملت در سراسر کشور این آمادگی را دارند که خدمات پرداخت خسارت را انجام دهند و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت sabasrm. ir، لیست شعب بیمه ملت به همراه آدرس آن‌ها را ملاحظه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز