خبرگزاری کار ایران

شرکت ابریشم گیلان مکلف به احیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۶۴

دستگاه قضایی، موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین مالک شرکت ابریشم گیلان را مکلف کرد تا سریعا برای از سرگیری تولید در این شرکت اقدام کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان، از پیگیری دستگاه قضایی برای احیای تولید در شرکت ابریشم گیلان خبر داد.

فلاح میری با بیان اینکه هم اکنون موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین مالکیت شرکت ابریشم گیلان را به موجب حکم دادگاه در اختیار دارد، گفت: دستگاه قضایی این موسسه را مکلف نمود تا سریعا برای از سرگیری تولید در شرکت ابریشم گیلان اقدام نماید.

دادستان مرکز استان گیلان اضافه کرد: موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین متعهد شده است ظرف شش ماه باتوجه به طرح ارایه شده برای احیای تولید در شرکت ابریشم اقدام و گزارش آن را مرحله‌ای به دستگاه قضایی ارایه کند.

در حال حاضر چهار واحد از مجموع تعداد پنج واحد بزرگ صنایع تبدیلی ابریشم کشور در استان گیلان استقرار دارد که به دلیل مشکلات حادث‌شده در این بخش و عدم‌حمایت مناسب و همچنین از بین رفتن باغات توت، این صنعت دچار مشکلات جدی شده و درنتیجه سه واحد بزرگ از مجموع چهار واحد آن تعطیل‌شده است که این امر منجر به بیکار شدن تعداد بسیار زیادی از جوانان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز