خبرگزاری کار ایران

دهقانیا:

چرا ۵۰ درصد افزایش نسبت به اسفند ماه در احکام لحاظ شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۹۸

رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: چنانچه این ۵۰ درصد افزایش لحاظ نمی‌شد، بازنشستگان سال‌های ۹۹ و ماقبل آن، در متناسب‌سازی مرحله دوم سهم چندانی نمی‌داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی دهقان کیا اظهار داشت: با تلاش و هماهنگی خوب اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی و تیمشان، اتفاقی که در افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان افتاد و نگرانی‌هایی را ایجاد کرد، مرتفع شد و با افزایشی که در احکام جدید اعمال شد، خبر خوشی برای بازنشستگان سایر سطوح به ارمغان آورد. 

وی ادامه داد: چنانچه این ۵۰ درصد افزایش لحاظ نمی‌شد، بازنشستگان سال‌های ۹۹ و ماقبل آن، در متناسب‌سازی مرحله دوم سهم چندانی نمی‌داشتند. 

دهقان کیا با بیان اینکه با این افزایش، نظر اعضای کانون عالی بازنشستگان تامین شد، گفت: این اتفاق نتیجه حدود ۴۰ سال گذشته بود که باعث نگرانی و دغدغه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شده بود که توانستیم با این میزان افزایش، حداقل بگیران از شاغلین کمتر نباشند و سایر سطوح نیز، کمتر از ۵۰درصد افزایش نداشته باشند. 

رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: از زحمات همه دست اندرکاران این موضوع به ویژه دکتر سالاری تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز