خبرگزاری کار ایران

معرفی شهید شاخص جامعه کارگری در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۳۵۰

شهید محمد کلاته به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید کارگر گفت: امروز، فرصت مغتنمی است تا بازشناسی و کارشناسی کنیم که کارگران چگونه در دوران دفاع مقدس هم نیازهای اولیه جنگ را تهیه و هم سلاح به دست از خاک پاک وطن دفاع می‌کردند و هیچ انتظاری هم نداشتند. 

وی به زوایای زندگی شهید شاخص کارگری سال ۱۴۰۰ شهید محمد کلاته اشاره کرد و گفت: مرور زندگی نامه این شهید بزرگوار، زوایای جدیدی را به روی ما می‌گشاید و نشان می‌دهد چگونه با تلاش و جهاد به نمایندگی مجلس رسید. 

صادقی فر افزود: امروز، بسیج وظیفه مهمی در قبال کارگران دارد و نباید اجازه دهد این سرمایه‌های اجتماعی ناامید شوند. 

وی تاکید کرد: بسیج، یک نیروی مردمی است و باید حافظ نیازهای اجتماعی و اقتصادی کارگران باشد تا در پیچ و خم مشکلات، این قشر بزرگ و مخلص ناامید نشوند. 

در این وبینار که فرماندهان بسیج کارگری و مدیران کل کار سراسر کشور حضور داشتند فرزند شهید کلاته از مرکز بجنورد در خراسان شمالی، از برگزاری نکوداشت یاد و خاطره پدر شهیدش قدردانی کرد. 

احمدغریوی، فرمانده بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سردار رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، پروانه رضایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و فرماندهان بسیج و سپاه در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز