خبرگزاری کار ایران

بیانیه دبیرکل خانه کارگر پیرامون نوسازی و ایجاد طرح‌های نو برای انتخاب «کارگران نمونه»

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۷۳

دبیرکل خانه کارگر در بیانیه‌ای از آمادگی خانه کارگر برای نوسازی مسیر انتخاب کارگران نمونه خبر داد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه‌ی علیرضا محجوب به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

بیانیه دبیرکل خانه کارگر در خصوص انتخاب کارگران نمونه

کارگران نمونه که همه‌ساله معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند، یکی از اقدامات شایسته جمهوری اسلامی می‌باشد، که در قانون کار پیش بینی گردیده است. اما نگاهی به سابقه این اقدام آشکار می‌سازد که پدیده کارگر نمونه و معرفی آن محصول تصمیم مشترک خانه کارگر و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دهه ۶۰ است و سال‌ها شاید نزدیک به ۱۰ سال توسط این دو نهاد به بهترین شکل اداره می‌شد. ستاد معرفی کارگر نمونه در خانه کارگر و با مشارکت جدی دست‌اندرکاران صدا و سیما، شوراها و انجمن‌های اسلامی کار و همه نهادهای ذیربط به شکل یک ستاد مردمی این فعالیت را هدایت می‌کرد. بنابراین از همه کسانی که در گذشته از این طریق توجه شایسته و نیز بعدها از ستاد مرتبط با قانون کار که متاسفانه با حذف تدریجی نمایندگان خانه کارگر که صاحب این مراسم بودند، یک میدان مردمی و بدون هزینه به یک تلاش و فعالیت البته مناسب و مفید اما پر هزینه و بروکراتیک تبدیل کردند، قدردانی می‌کنیم. 

جا دارد در سال ۱۴۰۰ ضمن تقدیر و قدرشناسی از از ستاد انتخاب کارگر نمونه سال به واسطه معرفی بهترین کارگران نمونه تکرار کنیم که خانه کارگر همچون گذشته آماده است که این مسیر را به بهترین وجه نوسازی و با طرح‌های جدید انتخاب چهره‌های متنوع‌تر بهسازی نماید. 

کارگران نمونه سال قالبا گل‌های برگزیده سرسبد کارگران محسوب می‌شوند. بنابراین انتخاب تک تک آن‌ها را به عنوان کارگران نمونه به عنوان کارگران نمونه زن و مرد در سال ۱۴۰۰ تبریک گفته و آن‌ها را همچون عطیه الهی سرآغاز تحولات در بهبود شرایط تولید و ارتقاء کیفیت و کمیت تولید و کار می‌شناسیم و امید کشور و ما به نوآوری‌ها خلاقیت‌ها و توانایی‌های شگرف آنان است. 

بیایید تا می‌توانیم آن را گرامی بداریم و امیدوار باشیم هر کارخانه و هر کارگاه و هر محیط کسب و کاری از این سرمایه انسانی بهره بگیرد. اعتلای چرخه اقتصاد و تولید و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این مهم است. از ریاست محترم جمهور به واسطه شرکت منظم و تشویق همه‌ساله از این عزیزان یاد کرده و از همه دولت‌ها که پیش از این نیز این مسیر را سربلند طی کرده‌اند نیز تقدیر و یاد می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز