خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور به مناسبت هفته کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۰۵

علی ‌اوسط هاشمی در پیامی، هفته کارگر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، متن پیام علی‌اوسط هاشمی به شرح زیر است:

حضرت امام خمینی (ره): «حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.» 

با سلام و تحیت 

گرامیداشت «هفته کار و کارگر»، یادآور اهمیت و نقش اثربخش کارگران تلاشگر و زحمت کش به عنوان مهم‌ترین رکن چرخه تولید و اقتصاد کشور است و این مهم در شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، به خوبی اشاره به جایگاه ارزشمند قشر زحمتکش کارگر در توسعه و پیشرفت کشور دارد. 

مروز، ارتقای «جایگاه رفیع کار و کارگر»، یک ضرورت ملی است تا به زیبایی، ارزش توانمندی را به رخ کشاند و نشان دهد که قیمت آدمی بر گرفته از انسانیت در به فعلیت رساندن استعدادهای او و نه مدرک صرف است. 

به کاری باید اندیشید که حاصل هنر، مهارت، ذوق و علاقه‌مندی باشد، همچون گذشته که هنرنمایی هنرمندان، موجب خلق آثار و ثروت‌زایی شده و همچون نقش‌های رنگارنگ بر جغرافیای بزرگ نشسته و ایران را مقصد جهان گردان نموده است. 

هفته گرامیداشت کار و کارگر، فرصتی مغتنم است تا هریک از ما در موضع خدمتگزاری خویش، ضمن پاسداشت تلاش‌های این قشر تلاشگر که با غیرت و تکیه بر بازوان توانمندشان با زحمت فراوان و ستودنی، نان‌آور خود و خانواده‌هایشان می‌باشند، در مسیر «ترویج فرهنگ کار و تکریم کارگران»، سهم خود را در حمایت و پشتیبانی از این عزیزان ادا نماییم. به طور حتم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز با رسالت مقدس «مهارت آموزی» و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، با این باور که «جهش تولید» از مسیر «جهش مهارت» محقق می‌شود، تمام ظرفیت و توان خود را در راستای ارتقای مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای شاغلان به ویژه کارگران بلندقدر بیش از پیش به کار گرفته تا یاریگر این عزیزان در دستیابی به موقعیتی منطبق با شأن و منزلتشان باشد. ان شاءالله که همگی ما در پرتو توجهات حضرت احدیت با هم‌گرایی و هم‌افزایی ملی، در راستای تکریم کار و مهارت، با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، در مسیر خدمت به خلق شریف و میهن عزیزمان، سربلند و سرافراز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز