خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان:

امنیت شغلی مهم‌ترین دغدغه جامعه کارگری لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۴۷

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان از امنیت شغلی به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه جامعه کارگری استان یاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن موسیوند در مراسم زنگ کار و تلاش که در شرکت ماشین‌سازی لرستان به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه کارگری بستن قراردادهای موقت است که امنیت شغلی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه ما باید بتوانیم امنیت شغلی را برای جامعه کارگری استان برقرار کنیم، ادامه داد: مشکلاتی همچون رفع موانع تولید و چرخه تولید در استان وجود دارد و این در حالیست که کارگر باید بتواند با آسوده خیال به کار خود ادامه دهد.

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان بیان کرد: طبق ماده ۴۱ قانون کار باید برابر با معیشت کارگر افزایش حقوق نیز وجود داشته باشند و این مهم نقش اساسی در رفع دغدغه‌های کارگران ایفا می‌کند.

موسیوند در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از مراکز صنعتی و تولیدی لرستان راکد و یا نیمه تعطیل هستند؛ دولت و مسئولین باید حمایت کنند و در احیای این مراکز صنعتی که حمایت از کارگر هم هست باید تلاش گسترده‌ای انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه کارگاه‌های غیرفعال باید راه‌اندازی شوند، تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند نجیب‌ترین قشر، قشر جامع کارگری است و باید با تعامل و همفکری در بحث شعار سال کوشا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز