خبرگزاری کار ایران

معدن کرومیت آسمینون فعالیت خود را از سر گرفت/ بازگشت به کار کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۰۹

معدن کرومیت آسمینون که از یک ماه پیش به دلیل برخی مشکلات، فعالیت خود را متوقف کرده بود، مجددا فعالیت دوباره خود را با هزارو ۲۰۰ کار از سر گرفت.

به گزارش ایلنا، امید رضایی (دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان) با تشریح این خبر به رسانه‌ها گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و تولید و رونق اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضائیه و دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمان معدن آسمینون منوجان که از فروردین امسال دچار رکود کاری و تعطیلی شده بود مجدداً راه اندازی شد.

وی با بیان این نکته که معدن آسمینون یکی از معادن مهم در کشور است، افزود: این معدن با مشکلاتی از قبیل حوزه کار کارگری، حقوق دولتی وغیره مواجه بود که منجر به تعطیلی آن در فروردین ماه سال جاری شده بود.

دادستان منوجان ادامه داد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضایی در دستور کار قرار حوزه قضایی شهرستان و استان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن، با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن از اول اردیبهشت ماه معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی تاکید کرد: براساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تاکیدات آیت الله رییسی، ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی شهرستان منوجان با تمام توان از سرمایه گذار و سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز