خبرگزاری کار ایران

تکذیب یک خبر پیرامون بیکاری نماینده کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۹۳

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان پیرو انتشار مطلب «نماینده کارگران کشت و صنعت میرزا کوچک خان بیکار شد» توضیحاتی را به خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، متن توضیحات روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به این شرح است: 

1- طرح طبقه بندی مشاغل بر اساس دستور العمل وزارت کار در این شرکت اجراء شده و مصوبات آن در سال ۱۳۹۶ به تأئید نماینده کارگری (سید سلمان آلبوشوکه) رسیده است و تمامی مطالبات پرسنل شرکت میرزا کوچک خان حسب طرح مذکور پرداخت گردیده است. 

 ‌۲- در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ اعتبار نامه آقای سید سلمان آلبوشو که بعنوان نماینده کارگری به اتمام رسیده و از تاریخ مذکور به بعد هیچگونه سمتی به عنوان نماینده کارگری در شرکت میرزا کوچک خان ندارد. ضمنا با هماهنگی با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی تمهیدات لازم در خصوص انتخاب نمایندگان کارگری در حال انجام بوده و مقرر است در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ انتخابات نماینده کارگری در این شرکت برگزار گردد. 

 ‌۳- حسب درخواست نامبرده (سید سلمان آلبوشوکه) از مزایای قانون مشاغل سخت و زیان آور استفاده نموده و این کشت صنعت با رأی کمیته استانی بررسی مشاغل سخت و زیان آور و همچنین پرداخت ۴ ٪ حق بیمه دوره مربوطه موافقت و مراتب به سازمان تأمین اجتماعی شهرستان خرمشهر اعلام گردیده است. 

 ۴- شایان ذکر است شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان دارای رستورانی مجهز و بهداشتی برای سرو غذا به صورت گرم بوده و روزانه پرسنل از این امکانات بهره‌مند می‌گردند. همچنین کلیه کارکنان شرکت از سرویس ایاب و ذهاب مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی استفاده می‌کنند. 

 ‌با توجه به شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" و تاکید مقام معظم رهبری بر امر تولید از خبرگزاری محترم ایلنا انتظار می‌رود در انتشار مطالب اقتصادی و حوزه تولید دقت بیشتری را به عمل آورند تا مورد بهره‌برداری رسانه‌های معاند نظام قرار نگیرد.

 لازم به توضیح است تمامی گفته‌های فوق بر اساس مدارک و مستندات موجود است و در صورت لزوم در اختیار رسانه‌های رسمی کشور قرار خواهد گرفت؛ لذا تمام موارد ذکر شده در گزارش آن خبرگزاری محترم فاقد وجاهت بوده و انتظار دارد قبل از انتشار چنین مطالب غیرواقعی با روابط عمومی این کشت و صنعت در خصوص صحت و سقم مطالب مذکور هماهنگی لازم بعمل می‌آمد تا باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد اخلال در تولید شرکت و روند فعالیتهای جاری شرکت نگردد. بدیهی است حق پیگیری حقوقی و قضایی برای این شرکت محفوظ می‌باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز