خبرگزاری کار ایران

گلایه کارگران اپراتور آبفای اهواز از سکوت مسئولان/ سه ماه حقوق و عیدی نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۰۹

کارگران اپراتور آب و فاضلاب اهواز در استان خوزستان از پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مطالبات خود گلایه‌مند هستند.

تعدادی از کارگران اپراتور آبفای اهواز واقع در استان خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: عدم پرداخت منظم دستمزد و حق بیمه در شرکت‌های پیمانکاری وابسته به آب و فاضلاب اهواز مشکلات خانوادگی و معیشتی زیادی برای کارگران به وجود آورده است.

این کارگران می‌گویند: اغلب کارگران به علت‌ عدم پرداخت منظم دستمزدها با مشکل روبه‌رو هستند. به علت مشکلات مالی پیمانکاران و پرداخت نشدن سه ماه از دستمزدهایمان، هر روز سفره‌هایمان به نسبت روز قبل کوچکتر می‌شود.

این کارگران که برای دریافت معوقات مزدی و عیدی خود بارها به نهادهای مسئول مراجعه کرده‌اند، هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند.

آن‌ها همچنین نگران پرداخت حق بیمه‌های خود هستند و می‌گویند: حدود ۸ ماه حق بیمه ما به تامین اجتماعی واریز نشده و ما در زمینه دریافت خدمات درمانی در بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی دچار مشکل شده‌ایم.

معوقات کارگران اپراتور آب و فاضلاب اهواز درحالی پرداخت نشده که شرکت آبفای با ترکیب این کارگران با کارگران آب و فاضلاب روستایی، مشکلات آن‌ها را چند برابر کرده است.

کارگران اپراتور آبفای اهواز با بیان اینکه برای وصول مطالباتمان تجمعات زیادی را مقابل شرکت آب و فاضلاب و نهادهای اجرایی استان خوزستان انجام داده‌ایم، می‌گویند: از مسئولان استانی و شهرستانی گله‌مندیم که در مقابل حقوق قانونی کارگران سکوت اختیار کرده و در پیگیری مطالباتمان هیچ واکنشی جدی از خود نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز