خبرگزاری کار ایران

نهمین کنگره خانه‌ کارگر شهرستان‌ ری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۲۴

نهمین کنگره خانه کارگر شهرستان ری باحضور ونظارت حسن صادقی معاونت امور شهرستان‌های خانه کارگر صبح امروز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۳۱ فروردین ماه) کنگره خانه کارگر شهرستان ری با حضور کارگران، بازنشستگان، اعضای شوراهای اسلامی کار و انجمن‌های صنفی کارگری برگزار شد.

حسن صادقی (معاون امور شهرستان‌های تشکیلات مرکزی خانه کارگر) در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور کارگران شهرستان‌ری در این کنگره اظهار داشت: خانه کارگر شهرستان ری قبله تمام خانه‌های کارگرسراسر کشور است و این واحد خدمات ارزشمندی در تمام زمینه‌های آموزشی، تفریحی به کارگران ارائه می‌کند.

وی افزود: عملکرد خانه‌کارگر شهرستان ری به همت اعضای تشکیلات، کارگران، دبیر اجرایی و دیگر نهادها همچون شوراهای اسلامی کار، کانون کارگران بازنشسته و… قابل تقدیر است و این تشکیلات کارگری هر ماه عملکرد خود را به خانه کارگر مرکز ارائه می‌کند.

در ادامه این مراسم علی ترکاشوند (دبیر و هیئت اجرائی خانه کارگر شهرستان ری) به گزارش عملکرد ۴ساله خانه کارگر این شهرستان پرداخت.

مطابق اساسنامه تشکیلات خانه کارگر اعضای حاضر در مجمع آراء خود را به صندوق ریختند که در نهایت «علی خدائی»، «داود عسگری»، «محمدرضا بقائیان»، «داود شهریاری»، «سیدرضی فاطمی»، «ام‌البنین باقرنژاد» و «قاسم جودکی» به ترتیب آرابه عنوان عضو اصلی و «منوچهر کریمی»، «اکبر رستمی»، «مطصفی باقری» و «بهنام سعدی‌پور» به عنوان اعضای علی البدل در کنگره خانه کارگر شهرستان ری انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز