خبرگزاری کار ایران

کارکنان پیمانکاری نفت بی‌بهره از «بیمه تکمیلی»/ پول داده‌ایم اما از خدمات خبری نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۰۸

کارکنان پیمانکاری نفت می‌گویند: هنوز تکلیف بیمه تکمیلی ما روشن نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناکارآمد بودن کیفی و کمیِ خدمات ارائه شده توسط بیمه پایه، بیشتر مزدبگیران را مجبور کرده است به سراغ گزینه‌ی «بیمه تکمیلی» بروند و هزینه‌های مضاعف بپردازند.

اما کارکنان پیمانکاری نفت در این زمینه مشکلات بسیار دارند. این کارکنان علیرغم دوندگی‌های بسیار هنوز از مزایای بیمه تکمیلی محرومند و بیمه‌گذار تکمیلی آنها مشخص نشده است.

کارکنان پیمانکاری نفت می‌گویند: در برخی از شرکت‌ها هزینه بیمه تکمیلی ماهانه از حساب کارگران کسر می‌شود اما هنوز ارائه خدمات برقرار نشده است. در نتیجه پول می‌دهیم اما از خدمات بیمه تکمیلی خبری نیست.

یک کارگر پیمانکاری نفت در این رابطه می‌گوید: با توجه به هزینه‌های کمرشکن درمان و ناکافی بودن خدمات دفترچه بیمه توقع داریم شرکت‌های نفتی هرچه سریع‌تر تکلیف قرارداد با بیمه‌گذار تکمیلی را مشخص کنند تا بتوانیم در سال جدید از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شویم؛ در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که اگر یک کارگر بیمه تکمیلی نداشته باشد نمی‌تواند از خدمات درمانی مناسب استفاده کند و دچار گرفتاری‌های بسیار می‌شود چراکه هزینه‌های درمان گاهی از دستمزد ماهانه کارگران بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز