خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کار:

وضعیت پرداخت حقوق در "یزدباف" خوب است/ مشکلی در پرداخت اضافه‌کاری‌ها نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۲۸

عباس چخماقی گفت: شرکت یزدباف به لحاظ پرداخت حقوق و سایر خدمات وضعیت خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس چخماقی (رئیس شورای اسلامیِ کار شرکت یزدباف) در خصوص وضعیت کارگرانِ شرکت یزدباف گفت: وقتی شرکتی حدود ۹۰۰ کارگر دارد، مطمئنا رضایتِ صد درصد حاصل نخواهد شد. محال ممکن است شرکتی با این حجم بالای کارگر مشکل نداشته باشد. به هر حال دغدغه‌هایی وجود داشته و دارد که خیلی از آنها رفع شده و خیلی‌ها هم در حال رفع شدن است.

وی ادامه داد: بخشی از این دغدغه‎‌ها و مشکلات هم به وضعیتِ کلی کارگران برمی‌گردد و فقط مختص به کارگران شرکت یزدباف نیست. یک نمونه از آن هم تعلق گرفتنِ مالیات به درآمد‌های ناچیز کارگران است. ببینید یک کارگر برای گذرانِ هزینه‌های زندگی مجبور به اضافه‌کاری است اما در نهایت درآمدِ او مشمول مالیات می‌شود، خب این مشکلِ همه‌ی کارگران است.

رئیس شورای اسلامیِ کار شرکت یزدباف در پاسخ به این سوال که آیا مشکلِ عدم پرداختِ اضافه کاری در سه چهار ماه آخر خدمتِ کارگرانِ این شرکت را تائید می کنید یا خیر، گفت: خیر، همه‌ی پرداختی‌ها انجام شده است و مدارک آن نیز موجود است.   

وی در پایان گفت: در کل شرکت یزدباف به لحاظ پرداخت حقوق و سایر خدمات وضعیت خوبی دارد. بنده اگر دوباره به گذشته برگردم همین جا را برای کار انتخاب می‌کنم. اما سوال من این است که تامین اجتماعی و دولت برای کارگران چه کرده است؟!

گفتنی است «ایلنا» پیشتر خبری مبنی بر  عدم پرداخت اضافه‌کاریِ کارگران در سه ماه آخر خدمت دریافت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز