خبرگزاری کار ایران

اقدام قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی واگن‌سازی زرند با ۲۷۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۹۷

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: با ورود دستگاه قضایی از تعطیلی کارخانه واگن‌سازی زرند و بیکار شدن ۲۷۰ نفر در این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام «اسماعیل بلوچ زاده» دادستان زرند گفت: با ورود دادستان زرند و حمایت‌های قضایی انجام شده در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از تعطیل ماندن کارخانه واگن‌سازی زرند و بیکار شدن ۲۷۰ نفر کارگر جلوگیری شد.

او افزود: با اقدام به موقع دادستانی، طی برگزاری جلسات متعدد پس از ۱۵ روز تعطیلی شرکت واگن‌سازی، مشکلات این واحد رفع و ضمن افزایش حقوق کارگران این مجموعه از تداوم تعطیلی آن وبیکاری کارگران جلوگیری شد.

وی با اشاره به مشکلات واگن‌سازی زرند بیان کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و حمایت از تولید و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تأکیدات رییس قوه قضائیه اجازه نخواهیم داد چرخ تولید در شهرستان متوقف شود.

دادستان زرند ضمن بیان این مطلب که با رونق تولید، تمامی شاخص‌های اقتصادی از جمله تورم، نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و… تحت تأثیر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در شهرستان زرند به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی استان، لازم است پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در خصوص تولید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز