خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شهرداری خرمشهر برای معوقات مزدی/ شهردار: معوقه یک ماه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۹۵

گروهی از کارگران شهرداری خرمشهر، صبح امروز در اعتراض به چند ماه از معوقات مزدی خود دست از کار کشیده و در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

برخی کارگران شهرداری خرمشهر در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: شماری از کارگران شهرداری خرمشهر و سازمان‌های واسطه صبح امروز (۲۸ فروردین ماه) در اعتراض به چندین ماه معوقات مزدی و  پرداخت نشده، در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

این کارگران گفتند: بی‌توجهی مسئولان شهرداری و شورای شهر خرمشهر به پرداخت مطالبات آن‌ها باعث شده آن‌ها بارها برای وصول مطالباتشان دست به اعتراض صنفی بزنند.

طبق اظهارات این کارگران، تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران در مجموعه شهرداری‌ شهر خرمشهر درحالی ادامه دارد که مرتب از سوی مسئولان شهرداری و شورای شهر گفته می‌شود شهرداری به دلیل رکود در بازار مسکن همانند اغلب شهرهای کشور با چالش جدی روبه‌رو شده و منابع مالی خود را از دست داده است.

منصور علوانی (شهردار خرمشهر) با تایید اعتراض کارگران شهرداری خرمشهر گفته است: علت تجمع کارگران شهرداری مطالبات مربوط به ماه‌های تیر، مرداد، شهریور و مقداری هم از شش ماهه دوم سال گذشته بود.

شهردار خرمشهر افزود: باتوجه به مطالباتی که شهرداری خرمشهر از سایر ادارات دارد، ما درصدد این هستیم که پیگیری‌های لازم انجام شود و مطالبات کارگران پرداخت گردد.

علوانی با اشاره به افزایش حقوق‌های دریافتی کارگران برای امسال گفت: با افزایش حقوق‌ها کار تسویه مطالبات آن‌ها کمی برایمان دشوارتر خواهد شد.

او در پایان افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مطالبات به حق آن‌ها را هر چه سریع‌تر پرداخت کنیم و نهایتا تا ۵ اردیبهشت حداقل حقوق ۱ ماه کارگران را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز