خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۴۶۸

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد شمس گفت: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان خلاق کشورمان٬ برای طراحی پوستر نخستین دوره جشنواره به تعدادی از هنرمندان جوان سفارش طراحی اولیه پوستر داده شد. 

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در شورای سیاستگذاری جشنواره٬ پوستر فعلی با طراحی علی حاجیان از طراحان خلاق و شایسته کشور به عنوان پوستر نهایی انتخاب شد. 

شمس با اشاره به این که هدف این وزارتخانه از برگزاری این جشنواره معرفی دقیق‌تر مفهوم کار به مخاطبان است، بیان کرد: امروزه کار، مفهوم گسترده‌ای پیدا کرده و ما امیدواریم عکاسان عزیز به مفاهیمی همچون حضور زنان و مردان در مشاغل خرد و کلان اداری٬ کارگری٬ صنعتی٬ هنری٬ خدماتی٬ کشاورزی٬ دامداری٬ فنی٬ تولیدی و اجتماعی٬ مشاغل خانگی٬ تعاونی‌ها٬ کادر درمان٬ کارآفرینی زنان٬ مشاغل نوین (استارتاپ‌ها) و اشتغال افراد دارای معلولیت بپردازند. 

مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره عکس کارا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان جهت آگاهی از شرایط و قوانین حضور در جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی www.karaphoto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز