خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض کارگران واحد ترابری منطقه عملیاتی پارسیان/ مسئولان قول پیگیری دادند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۶۹

روز گذشته کارگران پیمانی واحد ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی پس از وعده مسئولان منطقه عملیاتی پارسیان مبنی بر پیگیری مطالبات صنفی‌شان تا دو روز آینده به تجمع یک روزه خود خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنطور که منابع کارگری می‌گویند معترضان از کارگرانی هستند که روز گذشته (۲۳ فروردین ماه) در واکنش به حذف خود از سامانه ساپنا و نگرانی از مشمول نشدن آنها از برخی مزایای قانونی و عرفی مقابل ساختمان اداری منطقه عملیاتی پارسیان وآغار و دالان تجمع کردند.

این کارگران اظهار داشتند: مسئولان حراست، واحد ترابری و خدمات پشتیبانی منطقه عملیاتی پارسیان که به خوبی از وضعیت مشکلات کارگران واحد ترابری واقفند، روز گذشته با گوش دادن به مشکلات کارگران وعده پیگیری مشکلات را تا دو روز آینده دادند.

آنها با بیان اینکه حدود ۱۴۵ نفر در منطقه عملیاتی پارسیان و حدود ۱۳۱ نفر دیگر در مناطق عملیاتی آغار و دالان مشغول کارند، تصریح کردند: خواسته ما بازگرداندن همه کارگران پیمانی واحد ترابری به سامانه ساپنا و وصول مطالبات صنفی همانند طرح طبقه‌بندی مشاغل و سایر مزایای قانونی و عرفی است که با حذف کارگران از سامانه ساپنا به خودی خود حذف شده بود.

کارگران این واحد ترابری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفتند: به دنبال پیگیری مسئولان؛ همه کارگران پیمانی واحد ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اعتماد به وعده مسئولان در منطقه عملیاتی پارسیان به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز