خبرگزاری کار ایران

۹ ماه مزد، عیدی و پاداش کارگران شهرداری سی‌سخت پرداخت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۱۹

شماری از کارگران مجموعه شهرداری سی‌سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت ۹ ماه مزد عیدی و پاداش سال ۹۹خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری سی‌سخت که تعداد آن‌ها حدود ۸۰نفر است، درباره طلب وصول نشده خود گفتند: مطالبات مزدی ما مربوط به ۸ماه طلب مزدی (تیر، مرداد، شهریور، مهر آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند) سال گذشته می‌شود. همچنین کارفرما به دلیل کمبود نقدینگی، عیدی و پاداش پایان سال ۹۹ را پرداخت نکرده است.

این کارگران از وضعیت معیشتی خود ابراز نارضایتی کردند و گفتند: متاسفانه بعد از سال‌ها خدمت در شهرداری سی‌سخت علارغم خسارت‌هایی که زلزله اخیر سی سخت به زندگی ما کارگران وارد کرده، از پرداخت به موقع حقوق و عیدی و سنوات محروم هستیم.

یکی از کارگران شاغل بخش خدمات شهرداری سی‌سخت با یادآوری اینکه بعداز وقوع زلزله تقریبا کار روزانه‌مان دو تا سه برابر شده است، افزود: حدودا ۸۰ کارگر خدماتی علارغم انجام کار روزانه و انجام کار بازسازی و جمع آوری آوار ناشی از خسارت‌های ناشی از زلزله که به واحد‌های مسکونی و زیرساخت‌های شهر وارد شده، کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما به‌صورت میانگین از صبح زود تا ساعت ۱۱ شب در شهر مشغول خدمت‌رسانی به مردم و شهروندان هستیم، افزود: به نسبت قبل از زلزله هم اکنون کارمان دو تاسه برابر شده و شهرداری به دلیل مشکلات مالی امکان افزایش نیروی کار را ندارد.

این کارگر با بیان اینکه مسئولان باید به شهرداری و شهر زلزله‌زده سی‌سخت کمک مالی کنند، در خاتمه گفت: شهردار و اعضای شورای شهر چندین مرتبه وعده پرداخت بخشی از مطالباتمان را با دریافت وام از بانک تاپایان سال ۹۹ داده بودند که متاسفانه تاکنون عملی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز