خبرگزاری کار ایران

آغاز به‌کار استخراج معادن زغال‌سنگ بلوک چهار و سه پروده طبس با ۴۷۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۷۰

منابع کارگری در معدن زغال سنگ طبس از آغاز به‌کار استخراج معادن زغال‌سنگ بلوک چهار پروده چهار و زون پنج بلوک سه پروده شرقی (ممرادکو) با حدود ۴۷۰ کارگر خبر دادند.

منابع کارگری در معدن زغال سنگ طبس به خبرنگار ایلنا گفتند: عصرروز گذشته (یکشنبه ۲۱ فروردین ماه)، فعالیت بخش استخراج معدن زغال سنگ بلوک ۴ پروده چهار و زون پنج بلوک سه پروده شرقی (ممرادکو) با حدود ۴۷۰ کارگر آغاز شد.

آن‌ها با بیان اینکه برای ایجاد و بهره‌برداری از واحد معدنی بلوک چهار پروده چهار حدود ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت اولیه صورت گرفته است، در ادامه افزودند: همزمان معدن زغال‌سنگ ممرادکو (زون پنج بلوک سه پروده شرقی) با یک میلیون تن ذخیره و ظرفیت تولید سالانه ۶۳ هزار تن برای ۱۵۵ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

به گفته کارگران؛ عصر روز گذشته استاندار خراسان جنوبی با همراهی مسئولان قضایی، نماینده‌های مجلس، اداره کار و اداره صمت شهرستان طبس از بخش‌های مختلف این واحد معدنی بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات معدن و کارگران قرار گرفتند.

کارگران افزودند: با بهره‌برداری از معادن زغال‌سنگ بلوک چهار پروده چهار زمینه اشتغال حدود ۳۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

کارگران در خاتمه تصریح کردند: طبس بزرگترین و مهمترین شهرستان معدنی خراسان جنوبی است که حدود ۷۶ درصد ذخایر زغالی کشور را در خود جای داده و بزرگترین حوزه زغال‌سنگ کک‌شو ایران در این منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز