خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران واحد ترابری مناطق عملیاتی پارسیان، آغار و دالان در اعتراض به حذف خود از سامانه ساپنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۱۳

صبح امروز تعدادی از کارگران پیمانی واحد ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در منطقه عملیاتی پارسیان آغار و دالان در اعتراض به حذف خود از سامانه ساپنا دست به اعتراض صنفی زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از رانندگان ماشین‌های سبک بخش ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی واقع در مناطق عملیاتی پارسیان، آغار و دالان که مسئولیت جابجایی کارگران و برخی مدیران را در بین چاه‌های نفت‌وگاز برعهده دارند، صبح امروز دوشنبه (۲۳ فروردین ماه) در اعتراض به حدف خود از سامانه ساپنا در محوطه ساختمان اداری منطقه عملیاتی پارسیان و آغار و دالان تجمع کردند.

آنگونه که کارگران بخش حمل و نقل مناطق عملیاتی پارسیان، آغار و دالان مدعی هستند، مدیران شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در روز ۲۹ اسفند ۹۹ (سالروز صنعت ملی نفت) همه رانندگان واحد ترابری را که هر یک ۱۰ تا ۲۵ سال سابقه مستمر کار در این واحد را دارند، از سامانه ساپنا (که سامانه اطلاعات پیمانکاران نیروی انسانی در کل صنعت نفت می‌باشد) حذف کرده‌اند که در نتیجه آن همه کارگران راننده از مطالباتی همانند طرح طبقه‌بندی مشاغل و سایر مزایای قانونی و عرفی که همه پرسنل رسمی، قراردادی و سایر نیروهای پیمانکاری دریافت می‌کنند، محروم خواهند شد.

به گفته یکی از معترضان، در حال حاضر حدود ۱۴۵ نفر در منطقه عملیاتی پارسیان و حدود ۱۳۱ نفر دیگر در مناطق عملیاتی آغار و دالان با سوابق کاری ۱۰ تا ۲۵سال کار مشغول جابجایی نیروی کار روی حدود ۲۵۰ حلقه چاه هستند.

تجمع  کارگران واحد ترابری مناطق عملیاتی پارسیان، آغار و دالان در اعتراض به حذف خود از سامانه ساپنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز