خبرگزاری کار ایران

اعتراض بازنشستگان کارگری شهرستان شوش و هفت‌تپه/ همچنان حداقل‌بگیر هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۷۵

بازنشستگان کارگری شهرستان شوش و هفت تپه با حضور مقابل اداره تامین اجتماعی شهرستان شوش، پیگیر مطالبات بازنشستگی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (۲۲ فروردین ماه) جمعی از بازنشستگان کارگری در شهرستان شوش و هفت تپه با حضور مقابل اداره تامین اجتماعی این شهرستان، خواستار بر آورده شدن مطالبات خود شدند.

این بازنشستگان گفتند: صدور احکام بازنشستگان کارگری در بیستم فروردین، موجب انتقادات گسترده این بازنشستگان ازجمله بازنشستگان شهرستان شوش و هفت تپه شد. گروه‌های مختلف مستمری‌بگیران از اعمال نشدن افزایش متناسب‌سازی دور اول در افزایش ۱۴۰۰ انتقاد دارند اما در این میان بازنشستگان سخت و زیان‌آور که ماه‌ها برای احقاق حق و اصلاح متناسب‌سازی دوندگی کرده بودند، بیش از دیگران شاکی هستند.

آنها افزودند: اعتراض ما به‌ عدم محاسبه متناسب‌سازی مرحله اول در پایه حقوق بابت اعمال ماده ۹۶ و افزایش سنواتی ۱۴۰۰ است. به همین دلیل مقابل اداره تامین اجتماعی شهرستان محل سکونتمان حاضر شده‌ایم و از این نهاد درخواست داریم به مطالبات ما پاسخ دهد.

آن‌ها اضافه کردند: نه اصلاحات متناسب‌سازی و نه متناسب‌سازی اولیه در مردادماه، هیچ‌یک برای بازنشستگان سخت و زیان‌آور منظور نشده است. به مطالباتمان پاسخ دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز