خبرگزاری کار ایران

اعتراض به آخرین اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی/ چرا اصلاحات را به اردیبهشت موکول کرده‌اند؟/ فقط سایر سطوح معترض نیستند، حداقل‌بگیران هم معترضند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۸۷

بعد از صدور اطلاعیه سازمان، بازنشستگان کارگری نسبت به شروع پرداخت‌ها بدون اصلاح احکام اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از وعده مدیرعامل سازمان مبنی بر اصلاح احکام در یک فرصت بیست و چهارساعته، جلساتی برگزار شد اما ناگهان اطلاعیه سازمان آب پاکی را روی دست بازنشستگان ریخت.

در این اطلاعیه که ظهر بیست و یکم فروردین صادر شده، اعلام شده پرداخت‌های فروردین آغاز می‌شود و بعد از آن احکام برای مستمری‌بگیران غیرحداقل‌بگیر اصلاح خواهد شد و ظاهراً قرار است مابه‌التفاوت پرداخت شود.

بازنشستگان در پیام‌های جداگانه به این اطلاعیه اعتراض کردند؛ آنها می‌پرسند آیا قرار است وعده مدیرعامل سازمان مبنی بر اصلاح احکام ظرف بیست و چهار ساعت، اجرایی نشود؟ چرا به سرعت احکام را اصلاح نمی‌کنند؟! چرا اصلاحات را به اردیبهشت موکول کرده‌اند؟!

انتقاد بعدی بازنشستگان به بخشی از متن اصلاحیه است که در آن آمده: «وجود بعضی ایرادات نرم افزاری در محاسبات مستمری متناسب‌سازی شده در خصوص متوسط بگیران (غیرحداقل بگیران) ملاحظه شد که مستلزم اصلاح فنی و نرم افزاری است. بر این اساس مقرر شد به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت بر مبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و رفع ایرادات نرم افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری‌‌بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری اقدام لازم انجام شود.»

بازنشستگان می‌گویند: فقط متوسط‌بگیران نیستند که اعتراض دارند؛ برای سایر گروه‌ها نیز متناسب‌سازی سال گذشته جزو پایه حقوق نیامده و مشمول افزایش نشده؛ علاوه بر آن خبری از اجرای متناسب‌سازی دور دوم نیست.

بازنشستگان می‌گویند: ما خواستار اصلاح احکام پرداخت برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران قبل از قطعی شدن پرداخت فروردین هستیم؛ باید همین امروز این اتفاق بیفتد؛ نباید کار اصلاحات و پرداخت مابه‌التفاوت را به اردیبهشت موکول کنند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز