خبرگزاری کار ایران

جشنواره عکس کارا در حوزه کار، اشتغال و ایمنی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۴۴

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین جشنواره عکس کارا در راستای اهداف اجتماعی و فرهنگی این وزارتخانه با محورهای گوناگون پیرامون مقوله کار، اشتغال و ایمنی در محیط کار خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی، به گفته حامد شمس، برگزاری این جشنواره با هدف نمایش هر چه بیشتر فعالیت‌های مختلف در حوزه کار و مشاغل گوناگون با تکیه بر نگاه عکاسان و راویان بصری است. 

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره جشنواره عکس کارا در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود٬ گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثاری را که مرتبط با مقوله کار و اشتغال است، با نگاهی آزاد در دو بخش تک‌عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

همچنین در بخش ویژه نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در زمینه ایمنی محیط کار و در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

به گفته شمس٬ مهدی قاسمی عکاس صاحب‌نام مطبوعاتی٬ دبیری نخستین دوره جشنواره عکس کارا را بر عهده دارد و رعنا جوادی٬ مریم زندی٬ محمود کلاری٬ سیف‌الله صمدیان و رضا معطریان اعضای هیات داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند. 

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www. karaphoto. ir اطلاعات بیشتری از قوانین و شرایط شرکت در جشنواره کسب کنند. 

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره ۱۶ خرداد است و آثار برگزیده در قالب کتاب و نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز