خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۱۰

مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن روز (چهارشنبه، ۲۵ فروردین ماه) برگزار می‌شود.

به گزاش خبرنگار ایلنا، مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن ساعت ۱۰ صبح روز (چهارشنبه/۲۵ فروردین ماه) در سالن جلسات شرکت راه آهن (ساختمان شهدای راه آهن-طبقه هفدهم) تشکیل می‌شود.

در این انتخابات، گزارش حسابرسی وعملکرد مالی سالهای ۹۸.۹۷ و ۹۹ شرکت در و موارد دیگر به اطلاع اعضای مجمع می‌رسد.

سعید رسولی (مدیرعامل راه آهن کشور) در این مجمع از فرهاد دژپسند (وزیر اقتصاد ودارایی)، محمد اسلامی (وزیر راه وشهرسازی) و سیدعلیرضا آوایی (وزیر دادگستری وعضومجمع عمومی شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه فنی راه آهن) دعوت کرده که در انتخاباتِ پیش‌رو شرکت کنند.

 شرکت خدمات خط و ابنیه تراروس در نیمه دوم دهه‌ی ۸۰ طبق قانون اصل ۴۴ قانون اساسی به گروه امیرمنصور آریا از طریق شرکت آهن و فولاد لوشان واگذار شد. پس از اعدام امیرخسروی (مالک اصلی گروه آریا) مشکلات بسیاری برای شرکت‌های زیرمجموعه این گروه از جمله تراورس ایجاد شد که در نتیجه‌ی آن حدود ۷ هزار کارگر شاغل در مجموعه ابنیه فنی تراورس با مشکلات زیادی در زمینه امینت شغلی و دریافت حقوق مواجه شدند. البته در اسفند ماه سال ۹۸، حجت‌الاسلام رئیسی (رئیس محترم قوه قضائیه) دستور پیگیری وضعیت سهام این شرکت را به‌صورت مستقیم و ویژه به معاون خود (حجت‌الاسلام اژه‌ای) صادر کرد و در نهایت سال گذشته این واحد بزرگ خدمات ریلی به دولت (شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز