خبرگزاری کار ایران

ابتلای ۶۷ نفر از کارگران یکی از صنایع نیشابور به کرونا/ قرنطینه سایر کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۰۸

پس از ابتلای یک کارگر در یکی از واحد‌های صنعتی نیشابور به کرونای انگلیسی، ۶۷ کارگر در این کارخانه مبتلا به کرونا و حدود ۵۰۰ کارگر دیگر قرنطینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از آنکه آزمایش ابتلا به ویروس کرونای یکی از کارگران واحدی در شهرستان نیشاور در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور درخواست تعطیلی کارخانه و آزمایش کارگران واحد مذکور را صادر کرده است.

طبق اظهارت محسن عظیمی‌نژاد (رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور) چهارم فروردین یک مرد ۷۰ساله به عنوان نخستین مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در نیشابور شناخته شد که آزمایشی که از اعضای خانواده وی گرفته شد، مشخص کرد ۹ نفر آنان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به سرعت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی، افزود: یکی از فرزندان این فرد که به عنوان کارگر یکی از شرکت‌های صنعتی نیشابور مشغول به کار بود، متاسفانه با ورود خود به محل کارش ۶۷ نفر از همکاران خود را که در آن مجموعه با وی ارتباط مستقیم داشتند، به این ویروس مبتلا کرده است.

وی بیان کرد: اکنون با مثبت شدن پاسخ آزمایش این افراد، درخواست تعطیلی این کارخانه را داده‌ایم تا از ۵۰۰ نفر کارکنان این مجموعه صنعتی آزمایش گرفته شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد: ظرفیت بیمارستانی ما محدود است و شهروندان باید بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند. علائم مبتلایان به کرونا در نیشابور بیشتر گوارشی است و افراد مبتلا دارای حالات تهوع، استفراغ و اسهال بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز