خبرگزاری کار ایران

تجمع بازنشستگان "مخابرات راه دور شیراز" مقابل صداوسیما/ اعتراض به پخش گزارش خلاف واقع در مورد وضعیت شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۶۲

کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز، امروز (سه‌شنبه/17 فروردین) در اعتراض به ارائه "گزارش خلاف واقع" در صداوسیما از اوضاع این شرکت، مقابل صداوسیمای فارس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز در اعتراض به ارائه «گزارش خلاف واقع» در صداوسیمای استان فارس از اوضاع این شرکت، صبح امروز مقابل ساختمان صداوسیمای این استان تجمع کردند.

معترضان می‌گویند این گزارش به صورت یکطرفه تنظیم شده بود و در میزگردی که پس از آن پخش شد، نظر نمایندگان بازنشستگان اخذ نشد. 

به گفته هاشم شمشیری (رئیس کانون بازنشستگان مخابرات راه دور شیراز) در جریان تجمع امروز، معترضان با مدیرکل سیمای فارس دیدار کردند و قرار بر این شد که گزارشی با محورت مطالبات بازنشستگان تهیه شود. 

۱۵۰۰ بازنشسته این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از بابت سنوات پایان کار و… از کارفرمای این شرکت که به دنبال بحران دهه ۸۰ و اعتراض‌های گسترده به هیات حمایت از صنایع واگذار شد، طلبکار هستند. اسفند ماه ۹۹ مصوب شد که پس از مزایده اموال این شرکت، مطالبات طلبکاران پرداخت شود اما معترضان می‌گویند در گزارش صداوسیما، اشاره‌ای به ضرورت فروش اموال مخابرات راه دور شیراز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز