خبرگزاری کار ایران

تجمع اپراتور‌های آب و فاضلاب اهواز مقابل ساختمان استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۲۷

تعدادی از کارگران اپراتور آب و فاضلاب اهواز به ادامه‌ی معوقات خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۱۷ فروردین ماه) تعدادی از اپراتورهای اداره آب و فاضلاب اهواز به نمایندگی از طرف نزدیک به هزار نفر از اپراتورها در اعتراض به بدعهدی مسئولان در پرداخت مطالبات معوقه، مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند و خواستار دخالت مستقیم شخص استاندار در این قضیه شدند.

این اپراتورها می‌گویند: با وجود اینکه قبلا اداره آبفای اهواز برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران اپرتور وعده داده بود اما هنوز عملیاتی نشده و ما کارگران سه ماه مزد معوقه طلبکاریم. در عین حال عیدی ما هم کامل پرداخت نشده است.

یکی از کارگران اپراتور آبفای اهواز که در تجمع حاضر بود، گفت: مشکلات کارگران آبفای اهواز با ۱۰تا ۱۵ سال سابقه کار زمانی آغاز شد که با شرکت آبفار ادغام شدند. در حال حاضر کارگران از شرایط کار خود رضایت ندارند و تقریبا هر ماه حقوق خود را به صورت‌ علی‌الحساب دریافت می‌کنند. در عین حال میزان دریافتی کارگران پیمانکاری نسبت به سایر کارگران قراردادی به ویژه رسمی‌ها به صورت حداقلی پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه از شخص استاندار می‌خواهیم تا در این قضیه مستقیما ورود کنند، در ادامه گفت: کارگران آبفای اهواز در طی یک الی دو سال گذشته برای تحقق خواسته‌هایشان چندین بار تجمع اعتراض بر پا کرده‌اند که در هر نوبت با بی‌توجهی مسئولان روبرو شدند.

به گفته این کارگر اپراتور شاغل در اداره آب و فاضلاب اهواز؛ حق بیمه این کارگران نیز با مشکلاتی روبرو است و چندین ماه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز