خبرگزاری کار ایران

درشیراز رخ داد:

نجات یک کارگر چاه کن از عمق ۶۰ متری چاه آب

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۳

چکیده: «، روز گذشته رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام حفاری چاه آب، باعثمحبوس شدن یک کارگر مقنی در عمق ۶۰ متری چاه شد».

روز گذشته رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام حفاری چاه آب، باعثمحبوس شدن یک کارگر مقنی در عمق ۶۰ متری چاه شد.
به گزارش ایلنا، این حادثه در منطقه دو کوهک شیراز زمانی رخ داد که کارگری ۲۵ ساله‌ای بنام مراد که به منظورحفر چاه در عمق ۶۰ متری زمین در حال کار بود و ناگهان بر اثر قطعی برق، محبوس می‌شود.
بر اساس این گزارش، علاوه بر قطعی برق که موجب از کار افتادن وینچ برقی شده بود، پمب آبی هم که در حال مکش آب درون چاه به بیرون بود از کار افتاده وبا افزایش میزان آب چاه این کارگر در حال غرق شدن بود.
این گزارش حاکی است، گروه‌های امداد ونجات با اطلاع مردم، کارگر چاه کن را که برای نجات جانش، خودرا تا ده متربالا‌تر از عمق چاه رسانده بود نجات دادند.
یکی از کار‌شناسان تیم چاهنوردی آتش نشانی شیراز ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط کارگران مقنی افزود: کارگران مقنی قبل از استفاده ازدستگاه وینچ برقی و ورود به چاه حتما اتصالات برق این دستگاه را کنترل کنند.
این کار‌شناس افزود: همچنین کارگران مقنی برا مکش چاه آب باید یک پمپ آب ژنراتور ذخیره داشته باشند تا در صورت از کار افتادن پمب اصلی با چنین مشکلی روبرو نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز