خبرگزاری کار ایران

کنگره استانی خانه کارگر قزوین در فروردین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۲۸

اولین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر قزوین؛ روزگذشته (یکشنبه ۱۵ فروردین ماه) با حضور اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر قزوین در محل این تشکیلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین) در جلسه هیات اجرایی خانه کارگر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید و پشتیبانی‌ها و رفع موانع گفت: تحقق کامل تاکیدات چندین‌ساله مقام معظم رهبری بر اقتصاد نیازمند توجه و همت همگانی همه مسوولین و مردم است.

وی در ادامه از برگزاری انتخابات کنگره استانی خانه کارگر استان و معرفی ۴ نفر به کنگره کشوری تا پایان فروردین به صورت مجازی و الکترونیکی خبر داد و گفت: بزرگداشت روز جهانی کارگر نیز با توجه به الزامات کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره‌ای مجلس را بسیار با اهمیت دانست و گفت: معتقدیم حضور آقای علیرضا محجوب در مجلس در انتخابات میان دوره‌ای تهران می‌تواند مانع افزایش سن بازنشستگی و سابقه کاری در برنامه توسعه هفتم شود که خط قرمز جامعه کارگری است.

وی در ادامه در خصوص نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صحبت کرد و گفت: معتقدیم با شرایط آرمانی فاصله داریم ولی از زحمات مدیرعامل تامین اجتماعی قدردانی می‌کنیم.

همچنین در این جلسه، عزیزالله اسدی رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین در مورد متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اقدامات مصطفی سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: هرچند بااین تورم افسارگسیخته زندگی برای بازنشستگان سخت شده است، اما امیدواریم دولت جهت کنترل افزایش قیمت‌ها در سال ۱۴۰۰ نظارت جدی داشته باشد تا این افزایش حقوق به کام بازنشستگان عزیز تلخ نشود.

در ادامه ابوالفضل چگینی (عضو هیات اجرایی نماینده خانه کارگر در کمیته بیمه و درمان استان قزوین) نیز در گزارشی مبسوط از پیگیری‌های مجدانه این کمیته در کاهش مشکلات کارگران و بازنشستگان در پروژه حذف دفترچه کاغذی خبر داد و گفت: از همه اعضای هیات اجرایی می‌خواهیم موارد تخلف مطب‌ها و داروخانه را در عدم پذیرش بیماران به صورت مستند ارایه کنند تا بتوانیم مشکلات را سریعتر حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز